Sunday, October 26, 2008

Fangsten fra lørdagens loppemarked

Lørdag skulle vi på 1 loppemarked, men på veien fant vi flere så det endte med 3 loppemarked. Det siste var helt kaos. Gamle mennesker som så vidt kunne gå ble jo helt galne. Jeg som gikk med minstemann på armen, måtte bare styre unna for de trødde ned alle. Jeg fikk nok da en mann gikk og rapte meg i øret 3 ganger på rappen. (Kanskje det er det som er trikset). Fant hvertall ingenting på det loppemarkedet, håper ikke jeg gikk glipp av noe. Men på de to andre fikk jeg meg noen skatter.



Jeg var på jakt etter tallerkenhylle og denne fant Miss T til meg, til kun 20 kr. Den skal henge over slagbenken min på kjøkken. Kommer med bilde når den er på plass.






Så fikk jeg meg en stor skål på stett, til desserter\salater og har en plan om å plante 2-3 orkideer i sammen i den. Kr. 10


Og en mormor og de åtte ungene visp. Kr. 10



Og sist men ikke minst en håndmalt suppeterrin. Tror rett og slett jeg skal invitere jentene på suppe til uken og få tatt den i bruk. Kr. 50



Klem Frk Mille

1 comment:

Miss.T said...

Superfine ting !! spesielt tallerkenhyllå.. hehe: )
glede meg allerede te suppe... mmm.