Tuesday, November 25, 2008

Litt julestemning i Frk Mille hjemmet


I dag har jeg vært hjemme med "lillegutt" han har feber stakkars. Han har ligget på sofaen hele dagen stort sett og sett på film. Men mammaen hadde ikke "ro i raua" til det. Mammaen fikk ryddet bort sommer-\høstdresser og sko, brettet klær, vaska litt og så kommer det kjekke: Jeg fikk endelig hengt opp tallerkenhyllen som jeg kjøpte på loppis.



Så fant jeg frem tilda nissene som jeg sydde i fjor. Synes disse er litt mer vinternisser og ikke julenisser så de kan fint stå fremme litt lenger enn bare julen. Så hang jeg opp to Lene Bjerre stjerner på skapet.





Klem Frk Mille

1 comment:

Miss.T said...

Tallerkenhylla ble knallbra !!! sko hatt deg en julebok og en lyslenke i den når julen nærmer seg : )
Flotte nissene dine.. sy sy min venn. Du er jo så flink !!